بلوک سبک ساختمانی سیپورکس

ارائه دهنده بلوک سبک سیپورکس، هبلکس و ابزارآلات نوین ساختمانی

بلوک سبک ساختمانی سیپورکس

۴۶ بازديد

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک همانطور که از نام آن پیداست، دارای وزن کمی نسبت به دیگر بلوک ها هستند. برای مثال بلوک های سیپورکس چگالی آن ها 450 تا 650 کیلوگرم بر متر مکعب است. این حدود 3 تا 4 برابر سبک تر از آجرهای سنتی قدیمی می باشد. در نتیجه حمل و نقل آن ها ارزان تر می شود. استفاده از این بلوک ها در ساختمان باعث می شود که مقاومت ساختمان نیز افزایش یابد.

بلوک سبک

بلوک سبک یکی از پرکاربردترین و رایج ترین بلوک ساختمانی می باشد که با محصولات متنوع با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. سیپورکس، هبلکس، لیکا، پرین و… نمونه هایی از این نوع بلوک هستند که هر کدام قابلیت های ویژه خود را دارند. بلوک های سیپورکس با توجه به مزایای منحصر به فردی که دارند جزو یکی از بهترین بلوک ساختمانی محسوب می شوند.
که ازاین نوع بلوک ها در بسیاری از انواع ساختمان ها استفاده می شود. از بلوک سیپورکس در بسیاری از پروژه های بزرگ استفاده شده است.

بلوک سبک سیپورکس

این بلوک‌ بتن گازی (بتن مسلح) در دو نوع AAC و NAAC تولید می‌ شوند. بلوک های سیپورکس به بلوک سبک aac نیز معروف هستند. رمز سبکی این بلوک‌ ها این است که در هنگام تولید، واکنش‌ های شیمیایی در ساخت این بلوک‌ ها صورت می‌ گیرد که به تولید حباب‌ های هوا منجر می‌ شود.
پس از پایان فرایند تولید، این حباب‌ ها سبکی قابل توجهی برای بلوک های توپر بتنی به ارمغان می‌ آورند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بلوک AAC چیست و از چه ساخته می شود؟ برای دانستن این مطلب شما را به خواندن مقاله ” بلوک AAC از چه ساخته می شود؟ ” دعوت می کنیم.

بلوک هبلکس

بلوک هبلکس یکی از معروف ترین بلوک های aac محسوب می شود که آنقدر در بین مردم جا افتاده است که خیلی از افراد گمان می کنند که بلوک هبلکس تنها بلوک aac است؛ که این فرض درست نیست.
بلوک هبلکس از نظر ساخت، نوع متریال و ویژگی ها (مزایا) دقیقا مانند بلوک سیپورکس است.

پس تفاوت بلوک هبلکس با سیپورکس چیست؟ تنها تفاوت این دو نوع بلوک فقط در نام تجاری یا مبحث برندینگ است. البته علاوه بر نام برند ممکن است در قیمت بلوک هبلکس نیز متفاوت باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.